יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

מתנות רומנטיות

אנחנו נוסעים היום לסוף שבוע בבית מלון. זאת הזדמנות חד פעמית בשבילנו לצאת לסוף שבוע ארוך בגלל חנוכה, אז הזמנתי חדר רומנטי במלון בוטיק בתל אביב. זה מלון שנפתח ממש לאחרונה . קוראים לו מלון רויאיל טי. הוא שוכן ממש בצמוד למרינה ובעצם הוא חלק ממלון מרינה. המלון מציע חדרים יוקרתיים עם ג'קוזי בתוך החדר ומרפסת במחירים ממש ממש זולים. אני אומר לכם. הם לא מציעים אחרוחת בוקר או בריכה (אפשר להזמין את השירותים הללו במלון השכן בהנחה) וזה מה שמאפשר להם להציע מחירים כה אטרקטיביים. אז אנחנו יוצאים לשם לחמשוש. אני חושב שזאת מתנה טובה בשבילנו כי אנחונ זקוקים לזמן רומנטי ואיכותי ונראה לי שזה מלון מושלם עבורנו. מתנות רומנטיות זה דבר שכיף לקבל ועוד יותר כיף לתת.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    מתנות רומנטיות יכולות להיות מאוד מגוונות, הדבר הכי חשוב בהן זה שתהיה מחשבה מסויימת מאחורי המתנה. המתנה יכולה להיות בין פיקניק במקום רומנטי עם התפאורה הנכונה ועד להזמנת טיסות בשמי הארץ וטיסה במסוק ביחד באזורים פסטורליים כמו חוף הים, ואיזורים עירוניים בשעות הלילה עם אורות הערים ברקע.
    כמו שאמרתי אני חושב שהדבר הכי חשוב זה המחשבה מאחורי המתנה, אם תיקחו מישהו או מישהי אשר מפחד מגבהים לטיסה זה לא יהיה רומנטי אבל אם תיקחו מישהי או מישהו שהחלום שלהם זה להטיס מסוק זה יהיה הכי רומנטי שיכול להיות. כמובן שהתפאורה חשובה וצריך להשקיע מחשבה גם בזה.

    השבמחק